keskiviikko 3. toukokuuta 2017

Haikein terveisin...viestintäharjoittelija Ainon viimeinen blogi

Tänään se iski totaalisesti tajuntaani. Kevät alkaa olla jo pitkällä ja niin myös harjoitteluni HUMAKOlla lähenee loppuaan. Mihin tämä aika oikein hävisi?

Malja viestintäharjoittelulle!
Haikein mielin olen HUMAKOlta lähdössä, mutta käsi sydämellä voin todeta että onpa mahtava harjoittelu takana! Nyt viimeisen blogin myötä on aika pohtia, mitä tästä viestintäharjoittelusta on jäänyt käteen ja mitä olen harjoittelusta oppinut.

Ensimmäisenä voin sanoa että ihmisenä, joka ei kahvia juo, olen kehittynyt ainakin hieman kahvinkeitossa jäsenkahveja järjestettäessä! Hahhaa! Pakko on kuitenkin samaan hengenvetoon todettava, että olen sisäistänyt kurssini vaatimat tiedot ja taidot ja olen saavuttanut juuri ne tavoitteet, jotka asetin itselleni ennen harjoittelun alkamista! Olen omaksunut itselleni uusia työtapoja, joista on minulle suurta hyötyä tulevaisuudessa ja tuntuu että olen suuntautumassa oikealle alalle!! Olen päässyt tapaamaan mahtavia tyyppejä, nähnyt aitiopaikalta miten opiskelijakunta toimii ja tutustunut tarkemmin myös Humanistiseen ammattikorkeakouluun, mikä on ollut hurjan mielenkiintoista. Ja lisäksi toimistolla ajoittain vieraillut Wugster-koira oli varsin hurmaava tapaus!



Opiskelijatovereilleni voin lämpimästi suositella HUMAKOa harjoittelupaikkana! HUMAKOlla voi suorittaa harjoittelussa melkein minkä tahansa kurssin. Esimerkiksi talouskurssin tiimoilta on ollut harjoittelijoita ja nyt varmasti, minun ollessani ensimmäinen viestintäharjoittelija, myös yhteisöviestinnän ja markkinoinnin perusteet -kurssin puitteissa, tullaan näkemään harjoittelijoita tulevaisuudessakin. Harjoittelupaikkaa etsiessä kannattaa siis ehdottomasti ottaa rohkeasti yhteyttä Suviin tai Mariannaan. Allekirjoittanut suosittelee todella lämpimästi ja niinhän sitä sanotaan että miksi lähteä merta edemmäs kalaan! ;)

Massiivisen iso kiitos Suville, Mariannalle ja hallituksen huikeille jäsenille, jotka ottivat minut niin hyvin vastaan ja kestivät tyhmiä kysymyksiäni (Ja niitähän minä muuten tykkään esittää!).

Hallituksen kuvauksissa (Mahtavaa porukkaa!)


Harjoittelu, niin kuin koko fuksivuosi, on sujahtanut ohi aivan huomaamatta ja pian on aika nauttia kesästä ja hetken aikaa ladata akkuja ennen uusia seikkailuja.
Ihanaa loppu kevättä ja kesää kaikille!

Terveisin,  Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti