torstai 7. joulukuuta 2017

Hallituksen 2018 varapuheenjohtajan esittely


Aloitetaanko tylsillä asioilla? Olen Eena, toisen vuoden yhteisöpedagogiopiskelija Kuopiosta. Harrastan liikuntaa monissa eri muodoissa mm. kuntosalin, tankotanssin, ilmajoogan ja ilma-akrobatian merkeissä. Olen kaksikymmentäkaksi vuotias nuori nainen. Rakastan kirjoittamista ja olenkin tämän vuoden aikana vastannut siitä, mitä tulee ulos täältä blogista. Olen siis opetellut oikein hyväksi oikolukijaksi  ja harjoitellut spontaania kirjoittamista paljon.

Tiedättekö sen tunteen, kun teitä jännittää todella paljon. Niin paljon, että on vaikea keskittyä mihinkään muuhun. Minä ainakin tiedän. Minua jännitti niin paljon, kun oli edustajiston järjestäytymiskokouksen aamu. Edessä oli puheenjohtajien panelihaastattelu ja lounaan jälkeen koitti edustajiston järjestäytymiskokous. En ole vahvimmillani puhuessani ihmisten edessä. Onneksi paneelin yleisöstä löytyi yhdet, jos toisetkin rauhoittavat silmät joihin pystyin katsomaan osallistuessani paneliin. Ja minä selvisin siitä!

Kun edustajiston järjestäytymiskokouksen aika koitti, minua jännitti paljon paljon enemmän kun aiempana vuonna. En tiennyt, että minua voi jännittää niin paljon. Ja sieltähän se varapuheenjohtajuus napsahti. Ensi vuonna en siis enää ole hallituksen jäsen, vaan olen tulevan hallituksen varapuheenjohtaja. Elämääni tulee muitakin uusia tuulia. Suurimman osan elämästään Pohjois-Savossa asuneesta tuleekin pian vantaalainen. Jännää, mielenkiintoista ja innostavaa, mitä kaikkea elämä voikaan tuoda tullessaan.
HUMAOn hallitus 2018

Odotan tulevaa vuotta innolla, vaikka en tiedä edes sitä, mitä ensi viikon jälkeen tulee tapahtumaan. Pääsen valtaamaan uuden alueen hallitustoiminnassa. Olen mukana edunvalvontatiimissä tekemässä edunvalvonnasta seksikästä. Lisäksi pääsen tekemään viestintästrategiaa ja seuraamaan kaikkia muitakin huikeita projekteja, jotka odottavat HUMAKOa ensi vuonna. Ja voinko edes jättää mainitsematta HUMAKOn vuosijuhlia, joihin saa pukeutua kauniisti ja joissa saa syödä hyvää ruokaa? Ennen kaikkea odotan sitä, että pääsen työskentelemään uuden hallituksen kanssa. Jo näin lyhyellä tuntemuksella koen, että meillä on aivan huipputiimi tekemässä hommia ensi vuonna. Tästä on hyvä jatkaa!


Eena Kero
Hallituksen jäsen ja vuoden 2018 hallituksen varapuheenjohtaja
Eena.Kero@humako.net

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti